Шампион без да спечелиш последната точка: Куриозният случай с финала в Бостад

Шампион без да спечелиш последната точка: Куриозният случай с финала в Бостад

За да спечелиш един тенис мач трябва да вземеш последната точка в него. Само че и това правило може да има своите изключения. Поне това ни показа финалът на АТР 250 турнира в Бостад.

Едва ли някой би оспорил превъзходството и заслужената победа на Франсиско Серундоло, но куриозната реалност е, че технически той не спечели последната точка за успеха със 7-6(4), 6-2 над сънародника си Себастиан Баес.

При 40/0 Серундоло отправи хубав сервис. Ретурът на Баес отлетя на няколко метра зад линията. В този момент, още преди топката да е паднала, Серундоло се строполи на земята и хвърли ракетата си от радост за първата АТР титла. Само че топката падна точно върху кордажа му, а не върху клея.

По правилник това означава, че точката трябваше да бъде присъдена на загубилия мач. „Състезателят губи точката, ако топката доносне ракетата, ако тя не е в ръката му“, гласи правилото на ITF.

Изглежда обаче никой не забеляза този детайл, включително и съдиите.


Tenniskafe.com предупреждава, че модераторите на сайта трият коментари, които съдържат обидни квалификации, нецензурни думи, обиди по расов, етнически, религиозен, полов или сексуален признак, както и коментарите, които са на латиница. Не се допускат коментари, които съдържат спам, както и такива с главни букви (думи, фрази и изречения). Не се допускат опити за реклама без знанието и разрешението на администраторите на сайта. Модераторите не коментират причините за изтриване на постове и други модераторски намеси.
Copyright © 2020 TennisKafe.com, Тенискафе ООД, Стара Планина 3, Управител: Асен Григоров. Всички права запазени.
Created by WPH